czwartek, 28 maja 2015

                   PROLOG.


Straciłam wszystko.
Już nic mi nie zostało. 
Nigdy nie będzie tak jak dawniej.
Został mi już tylko ten pamiętnik.
Nie mam rodziny ani przyjaciół.
Zamieszkam u ciotki i zacznę nowe życie.
Jeśli takie gówno można nazwać życiem...
------
Witam! 
Chciałabym tylko powiedzieć, że rozdziały będą pojawiały nieregularnie. 
Proszę was o komentarze bo to naprawdę motywuje c: 
Wiem, że prolog jest krótki, ale zostawcie po sobie jakiś ślad c;
A to serduszko dla tych co czytają -> ♥ 
~Natalia

5 komentarzy:

  1. Heh pierwsza!
    Heeej :D
    Prolog faktycznie krótki, ale zaciekawił mnie i zostanę na dłużej :D
    Pozdrawiam miodek xdd i zapraszam do mnie:
    http://zakazana01.blogspot.com/p/spis-tresci_72.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. C:
    Wpadłam tu w sumie przez facebooka, no ale się doczepię. Dlaczego prolog jest taki krótki? Nie lubię takich.
    A fragment z pamiętnikiem mnie rozwalił. Nie zostały jej wspomnienia, zarówno dobre i złe. Nic nie zostało. Tylko pamiętnik. Moim zdaniem to głupie uważać pamiętnik za przechowalnię wspomnień, bo wiele się tam nie zapisuje. Ale to moje zdanie - nie musisz się z nim zgadzać.
    Końcówka mi trochę nie gra ogólnie do całości, ale to już się zobaczy. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    [ blackstars-of-the-future.blogspot.com ]
    [ alternatywny-swiat-dramione.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie chodzi o jej pamiętnik
      to będzie wyjaśnione w 1 rozdziale c: chodzi o tajemniczy pamiętnik, który znalazła na strychu

      Usuń
  3. Intrygujące, Natalio, tak jak opis "Czarne jak heban".
    Była sobie dziewczynka, której nie było
    Będę czytać :P

    OdpowiedzUsuń